Liity jäseneksi

Haluatko liittyä Hiekkaharjun omakotiyhdistyksen jäseneksi?

Lähetä sähköpostia osoitteeseen:

robert.kullstrom@kolumbus.fi

jossa mainitset seuraavat tiedot:

- Oma nimi (etunimi ja sukunimi)
- katuosoite, postinumero ja -toimipaikka
- puhelinnumero
- sähköpostiosoite (mielummin privaatti kuin työosoite)

Se on siinä.

Me huolehdimme liittymisen tästä eteenpäin ja muutaman viikon kuluessa saat laskun + jäsenkortin ja olet mukana joukossa.

Tervetuloa mukaan!

Yhdistys

Hiekkaharjun omakotiyhdistys on Suomen omakotiliiton jäsen.

Lisätietoa liitosta ja sen toiminnasta löydät osoitteesta www.omakotiliitto.fi .

Kokoukset

Hiekkaharjun omakotiyhdistyksellä on kahdentyyppisiä kokouksia vuoden aikana:

1. Kaikille jäsenille järjestetään kevät- ja syyskokous(sääntömääräinen) . Kevätkokous pidetään helmi-huhtikuussa ja syyskokous loka-marraskuussa. Lisäksi tarvittaessa ylimääräiset kokoukset. Kokouksiin kututaan vähintään viikkoa ennen kirjallisesti tai lehti-ilmoituksilla.

2. Halllituksen kokoukset noin kahden kuukauden välein ja tarvittaessa usemminkin.

Miten yhdistys voi vaikuttaa?

Omakotiyhdistys pyrkii vaikuttamaan Hiekkaharjun aluetta ja pientaloasumista koskeviin asioihin eri tavoilla. Tehokkainta vaikuttamisessa on se että yhdistys ja sen jäsenet tekevät asioita yhdessä. Vain yhdessä saamme voimaa vaikuttaa!

Mikäli sinullla on mielessäsi Hiekkaharjun alueen tai pientaloasumiseen liittyvä asia mielessäsi johon haluat vaikuttaa, voit toimia seuraavasti:
- lähetä asiasta sähköpostia osoitteeseen: robert.kullstrom@kolumbus.fi Kerro kuka olet, mihin haluaisit vaikuttaa ja miksi.
- hallitus käsittelee asiaa seuraavassa kokouksessa ja vastaa sinulle miten se katsoo parhaaksi toimia asian suhteen.
- suuremmissa asioissa voidaan järjestää ylimääräinen vuosikokous jotta asialle saadaan "enemmän voimaa" taakse.

Hallituksen jäsenet 2016

Robert Kullström, puheenjohtaja